MS

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Tue Feb 7 00:58:13 EET 2006

> έστησαν τα σχολικά εργαστήρια. σόρρυ, αλλά από άτομα που σπίτι τους δεν
> έχουν έστω παίξει με το Linux δεν περιμένω να είναι ικανοί για ένα wide
> linux deployment. Οι decision makers που λέει ο Ρικούδης
Χα χα, αυτό μου άρεσε. Δεν μπορώ να σου περιγράψω πόσο συμφωνώ.

Και για του λόγου το αληθές, ένα εργαστήριο που μάλλον το είχε φτιάξει
ένας τοπικός προμηθευτής είχε dual boot με mandrake, kde αλλά
και gnome, xfce, wm, icewm κλπ. Μπράβο του, τουλάχιστον να μπορέσουν
οπτικά να δούν κάτι τα παιδιά (για τίποτε άλλο δεν το βλέπω).
Δεν ήταν όμως εγκατεστημένα σωστά τα ελληνικά fonts, και στο
mozilla τα εLLηνΙκ΄α ΄εbΓαιvαv ΚαπΩs eτΣι.
Δε λέω καλή η προσπάθεια, αλλά αν δεν έχεις και λίγες γνώσεις...

> - οι δυο-τρεις που γνώρισες με τι εμπειρία ακριβώς θα στήσουν Linux σε
> ας πούμε 500 σχολικά εργαστήρια; Το πιθανότερο είναι ότι δεν έχουν
> στήσει ΕΝΑ εργαστήριο με Linux
Α, τα εργαστήρια στα σχολεία είχαν μεν dual boot αλλά εννοείται ότι
δεν τα στήσανε αυτοί. Για την ακρίβεια Dual boot είχαν μόνο τα
εργαστήρια της infoquest και της altec (που φαντάζομαι ήταν
πανελλαδικώς ίδια) και συνήθως όχι αυτά που προμήθευαν οι τοπικοί
αντιπρόσωποι ή δεν ξέρω και 'γω ποιος άλλος.
Που σημαίνει ότι το λίνουξ δεν ήταν κάν στις προδιεγραφές της
προκύρηξης, έτσι για τα μάτια του κόσμου.

Φιλικά,
Κώστας