[semi-OT] encodings part 222515746544 (was:Re: MS)

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Mon Feb 6 23:12:29 EET 2006

> Το thunderbird έχει τη δυνατότητα να επιλέγει μόνο του το σωστό
> encoding για τα μηνύματα, οπότε πιθανόν να έχεις κάνει κάποια λάθος
> ρύθμιση και δεν στο κάνει. ΚΑΙ αυτό έχει ειπωθεί σε πρόσφατο thread.

Όχι χρησιμοποιώ όπερα, και με την "αυτόματη εύρεση" στην κωδικοποίηση
δε βλέπω σχεδόν ποτέ ακαταλαβίστικα μηνύματα στη λίστα, και βέβαια
ποτέ δεν έχω δει χαλασμένα τα δικά μου.

Όπως είπα στον Παναγιώτη πρίν, είδα (μετά από αυτό το post) ότι κάνει
λάθος στους headers όταν πάει να κάνει αυτόματη μετατροπή σε utf-8
(κατόπιν ερωτήσεως) αν βρει ειδικούς χαρακτήρες.

Ευχαριστώ πάντως
Κώστας

ΥΓ: ας μου επιβεβαιώσει κάποιος ότι αυτό το μήνυμα είναι εντάξει,
γιατί εγώ εντάξει το βλέπω ούτως ή άλλως.