O kalos, o kakos, kai o asxhmos.

P. Christeas p_christ at hol.gr
Mon Feb 6 21:51:58 EET 2006

On Monday 06 February 2006 9:04 pm, you wrote:

> Χμ, όχι σε όλες.
>
> Ξέρεις να υπάρχουν "κακές" εταιρίες τηλεοράσεων ?
> Ξέρεις να υπάρχουν "κακές" εταιρίες αυτοκινήτων ?
> Το αν θα χαρακτηριστεί καλή/κακή μια εταιρία εξαρτάται κυρίως από τις
> μαλακίες που θα κάνει.
>
> Π.χ. τώρα όλοι θα αγαπήσουνε την Apple :P
> Ενώ όλοι θα μισήσουν τη Vodafone :>

Σε μία δημοκρατία υπάρχει κάποιος που κυβερνά τη ζωή μας, αλλά εμείς τον
διαλέγουμε, τον ψηφίζουμε.
Στις εταιρίες, αυτές ελέγχουν τη ζωή μας με τις αποφάσεις τους και τη δύναμή
τους. Αλλά εμείς (στην ελεύθερη αγορά) πάλι τις επιλέγουμε: τις "ψηφίζουμε"
με την αγοραστική μας δύναμη.
Η απάντησή μας (ως καταναλοτές και τροφοδότες) στις πρακτικές κάποιων
εταιρειών είναι αυτή μας η επιλογή. Είναι πιό δίκαιο να συνεννοούνται οι
καταναλωτές μεταξύ τους για το τί θα αγοράσουν και ποιά εταιρία θα βοηθήσουν,
από μερικές πρακτικές που ακολουθούν εταιρίες (ή λόμπυ εταιρειών).
Και ως εργαζόμενοι, πάλι έχουμε άμεσο συμφέρον να επικρατούν οι "καλές"
εταιρίες, είναι αυτονόητοι οι λόγοι [1].
Είναι λάθος κι άδικο να πολεμήσουμε μια εταιρία και να χαθούν π.χ. θέσεις
εργασίας [2], αλλά το ίδιο άδικο είναι να αφήσουμε και μία εταιρία να κλείσει
τις άλλες.
Δεν νομίζω οτι χρειάζεται να εξειδικεύσω και εγώ τη συζήτηση για την εν λόγω
εταιρία :-| .

[1] ή βαριέμαι να φλυαρώ εδώ..
[2] δεν θέλω να κλείσω τις εταιρίες κλειστού λογισμικού, αλλά τί γίνεται όταν
όλες αυτές βοηθούν στη μονοπωλιακή τακτική μίας;