M$

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Mon Feb 6 18:45:17 EET 2006

Την Mon, 06 Feb 2006 17:24:32 +0200,ο(η) Christos Ricudis
<ricudis at komodino.itc.auth.gr> έγραψε/wrote:

> Epeidh gnwrizw ti kanei h Microsoft, de shmainei oti symfwnw kiolas,
> oute oti m'aresei apo ideologikhs apopsews. Alla eimai panw apo ola
> realisths - kai de nomizw oti mporei na diafwnhsei kaneis sto oti h
> politikh dieisdyshs ths MS ston akadhmaiko xwro einai apotyxhmenh. Ka8e
> allo malista.

Αχ, τώρα ξύνεις πληγές...
Πέρυσι δούλευα σε τεχνική υποστήριξη των σχολείων στο Νομό Ηλείας και
είχα γνωρίσει σχεδόν όλους τους καθηγητές πληροφορικής, που οι μισοί
τουλάχιστον είναι Ηλεκτρολόγοι ή Η/Υ
(Σχεδόν) όλοι είχαν σχέση με το λινουξ, το εκτιμούσαν πάααααρα πολυ,
τόσο που μια μέρα θα έβρισκαν χρόνο ν' ασχοληθούν λίγο!
Και οι λίγοι (4-5 max) που το είχαν χρησιμοποιήσει, αυτό ήταν για
εργασιακούς σκοπούς κάποτε (πρίν γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι).
Μόνο δύο το χρησιμοποιούσαν σπίτι τους (κάτι είναι κι αυτό)

Όλα τα εργαστήρια (>95%) είχαν dual boot αλλά μόνο κανα δυο καθηγητές το
είχαν ανοίξει έστω και μια φορά, απλά για να δείξουν στα παιδιά πώς
είναι...

Κατά τ' άλλα εγώ κυκλοφορούσα με ένα live CD ubuntu κι ένα knoppix
μαζί μου και όταν εύρισκα κάποιον απ' αυτούς που "εκτιμούν" το λίνουξ
και "θέλουν" να το μάθουν (κάποτε) του το πρόσφερα...
οὐδὲν κακὸν ἀμιγὲς καλοῦ που λέγανε κι οἱ ἀρχαῖοι ὑμῶν πρόγονοι.
Τουλάχιστον έκανα οικονομία στα CD

Κώστας