Conspiracy Theories Re: Σοβαρά θέματα ασφάλειας λογισμικού μετά από τα σημερινά ( περί υποκλοπών σε κινητά κλπ.)

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Mon Feb 6 15:46:21 EET 2006

Christos Ricudis wrote:

> KAI STA DYO. Afou egw arxisa na fobamai pote 8a er8ei kanenas kammenos
> kai 8a me rwthsei pws grafeis buffer overflow se erlang.
>>

> Dikopo maxairi :
>
> Apo th mia, exw gnwrisei ka8hghtes plhroforikhs pou elaxisth sxesh exoun
> me plhroforikh (gia ypologistes as mh milhsoume kalytera).
>
> Apo thn allh, diabazontas kapoies dhlwseis sebastou kai aksiotimou
> ka8hghth megalou idrymatos, pou kserei ti leei, na isxyrizetai oti einai
> eykolotero na ypoklepseis kinhto sto stadio ths metadoshs para sto
> stadio ths metagwghs (pragma poy einai la8os kai profanws to kserei),
> [...]

Τώρα που το λες, μάλλον υπήρξα αφελής στο να κρίνω βιαστικά έναν
καθηγητή πληροφορικής. Προφανώς ο δημοσιογράφος θα μετέφερε αυτά που
κατάλαβε(!) κι όχι αυτά που άκουσε.

Η πιο ενδιαφέρουσα ερώτηση στην εκπομπή του δαιμόνιου Έλληνα detective,
ευρέως γνωστού ως "Μάκη":
"Αν ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone μετέφερε την
χαρμόσυνη είδηση στον G. W. Bush τι τροπή θα είχε πάρει η υπόθεση?"

Cheers