New site for linux with Mambo

Antonis Skempes antoske at 12net.gr
Sun Feb 5 13:56:04 EET 2006

O/H Panagiotis Atmatzidis έγραψε:

>Vaggelis Tripolitakis wrote:> Την 5/2/2006, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:>> On 2006-02-04 23:36, Palatinus <elfiness at yahoo.com> wrote:>>>> Μόλις παρήγγειλα πέντε Ubuntu 5.10 (Breezy Badger)>>>> CDs από το σχετικό>>>> site : https://shipit.ubuntu.com/ για δοκιμή.>>> ΕΕΕΕ συγνωμη αν ακουστει γελοια ερωτηση αλλα γιατι δεν>>> παρηγγειλες δυο  και να αντιγραψεις μονος σου οσα>>> θελεις; Απλη περιεργεια :)>> Γιατί είναι μαλακία.  Ο τύπος του Ubuntu θα πληρώσει περίπου 0.01 ευρώ>> να κάψει τα 2 CD-ROM στην πρέσα και 20 ευρώ για στα ταχυδρομήσει.  Δεν>> είναι κρίμα να πληρώνει, βασικά, τόσα λεφτά το Ubuntu για να στα>> ταχυδρομήσει;>>>>>> -->> linux-greek-users mailing list -- http://lists.hellug.gr> > den einai 20e, einai peripou 0,10e ana kommati -> 0,5e ta opoia sou leei> oti bgainoun apo donations.> > kai pistepse me giwrgo einai poly pio omorfo gia ton asxeto to wraio> to xartonaki> me ta wraia ta grammatakia apo e3w anti ena mizero cd-r> > --> Evangelos J. Tripolitakis> Electronics & Computer Engineer, MSc> PhD Candidate, Technical University of Crete,Greece> e-mail: vtripolitakis at gmail.com> phone: +30-28210-37209> > Άσε που άμα το πληρώσει θα το εκτιμήσει και θα ασχοληθεί λίγο παραπάνω. Δεν θα τα παρατήσει στην πρώτη δυσκολία.

Αγαπητοί φίλοι

Πιστεύω ότι το θέμα της εμφάνισης του CD διανομής στην συγκεκριμένη
περίπτωση, παίζει σημαντικό ρόλο στην πρώτη αξιολόγησή του, από άτομα
που δεν είχαν ποτέ στο παρελθόν επαφή με το linux.
Θέλω να γνωρίζεται ότι το μόνο που με απασχολεί αυτή τη στιγμή είναι να
βρει  ανταπόκριση αυτή η κίνηση και να γίνει η αρχή για μια συναρπαστική
συνέχεια.
Ελπίζοντας στην βοήθειά σας προς την κατεύθυνση αυτή σας χαιρετώ.

Με εκτίμηση

Αντώνης Σκεμπές