Ellhniko dhmosio & M$

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Fri Feb 3 21:03:17 EET 2006

When the date was Thursday 02 February 2006 19:11, DJ Art wrote:

> Κάτι που σήμερα κρίνεται εντελώς μαλακία.
>
> Αν εγώ βάλω ένα οποιοδήποτε "λειτουργικό" στο σύστημά μου, ΑΠΑΙΤΩ να
> παίζει και mp3 και avi, και divx και xvid/theora/qt/mov/real και να
> ανοίγει .zip/rar/.bz2/tar ........
>
> και να έχει software για να παίζω DVD, pdf reader, organizer, sync με
> συσκευές, network apps, games, utilities, admin tools, iChat, iMusic,
> iVideo, iWC, iKanwTaPantaKaiSymferw, Kedw, Gekei, Xkaiparapera.
>
> Όποιος στήνει ubuntu/suse/lala*-distro ή Mac OS X αντιλαμβάνεται πλήρως
> πόσο καλό είναι να το στήνεις και να παίζει ("Just works" λένε στην
> [...]

Όταν στήνεις ubuntu/suse/lala*-distro:

1. Δεν έχεις dll codecs. Άρα τα μισά και βάλε format video που αναφέρεις
παραπάνω δεν μπορείς να τα κάνεις decode.
2. Σε μερικά distro δεν έχεις ούτε καν mp3.
3. Δεν έχεις rar και σε μερικά δεν έχει καν bz2.
4. Δεν μπορείς να δεις encrypted DVD.

Από την άλλη, στα Windows παίζουν out of the box περισσότερα format video. Αν
ένα codec δεν υπάρχει, ο media player στο κατεβάζει αυτόματα και επιπλέον
παίζει όλα τα DVD. Τα mp3 πάντα παίζουν. Ούτε εδώ έχεις rar και bz2.

Συνελόντι ειπείν, είτε Linux, είτε Windows, τις σημαντικές ή/και non-trivial
εφαρμογές, εσύ θα τις στήσεις.

> Οπότε πάλι λάθος λάκο σκάψαμε γιατί πλέον δεν μπορώ να κατηγορήσω τη
> Microsoft που εγκαθιστώ το λειτουργικό και θέλω άλλες 2 μέρες να το
> φέρω σε λειτουργική κατάσταση για τις ανάγκες μου. Ξέρω πολύ καλά ότι
> παραδόξως δεν φταίει η ίδια ....

Γιατί; Ποιά χρήσιμη εφαρμογή ήθελε να συμπεριλάβει η MS στα Windows και δεν
την άφησαν;

--
 Michael Iatrou