encoding se Firefox 1.5

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Feb 3 15:56:39 EET 2006

On 2006-02-03 12:30, Constantine Dokolas <cdokolas at sunsoftgr.com> wrote:

> /me switch to greeklish writing mode
> /me override security settings to temporarily use greeklish writing mode
> /me override nervous system reflexive keyboard switch to greek layout
> /me brain goes bzzzzt-bzzzzt trying to adjust
> /me all systems ok, brain functions normal

HAHA!  Teleio, Dave...  oops :)))

> Milas gia e-mail kai firefox, swsta; Tote tha anaferesai sto
> Yahoo pou exeis gia ta email (opws blepw)... Basika to problhma
> einai me to Yahoo, pou den yposthrizei swsta to encoding sta
> e-mail. Den exw kai poly empeiria, alla exw dei kai allous me
> problhma sta ellhnika me to Yahoo.

Nai, synh8ws to Yahoo ftaiei.  Ta perissotera email pou feugoun
apo webmail interfaces exoun ena apo ta ekshs bugs:

    *   Ellhniko ISO 8859-7 keimeno me charset ISO 8859-1.

    *   Ellhniko UTF-8 keimeno me charset ISO 8859-1.

    *   Ellhniko ISO 8859-7 keimeno me charset UTF-8.

Den kserw giati kai pws ginetai ayto, alla h monh lysh pou exw
brei einai na petaksei kaneis to Yahoo kai na xrhsimopoihsei kati
san to freemail.gr, pou yposthrizei mia xara kai prosbash me mh
web-based mailers.  An ki ayto den einai panta dynaton, giati to
na allaksei email diey8ynsh kapoios einai idiaitera dyskolo an
thn exei xrhsimopoihsei gia panw apo kapoia X xronia :-/

- Giorgos