Re: Το Τέλος του Internet;

Db0 dbzero at gmail.com
Fri Feb 3 08:24:05 EET 2006

> Μιλάς υποννοώντας ότι κάποια στιγμή θα υπάρχει το σημείο "0" στο οποίο
> ξαφνικά όλο το Internet θα ελέγχεται, ενώ τώρα όλα είναι καλά και
> παραδισένια.
>
> Μα, το Internet ήταν ανέκαθεν η μεγαλύτερη πηγή παραπληροφόρησης και ο
> παράδεισος της κοσμάρας του καθενός.

Ναι, αλλα είναι ο ελεύθερος παράδεισος. Δεν σε αναγκάζει κανείς να πας
σε συγκεκριμένα μέρη και ο καθένας έχει δικαίωμα στην έκφραση.
Παραπληροφόρηση υπάρχει παντού άλλωστε (βλέπε ΜΜΕ)  αλλα πιστεύω οτι
σε ένα ελεύθερο Internet η πιθανότητα να βρεθεί ένας τρόπος αξιόπιστης
πληροφόρησης είναι πολύ μεγαλύτερος απ'οτι in the real world.

> Η "ελευθερία" που αναφέρεις κάπου είναι μια πάρα πολύ αφηρημένη
> έννοια ...
>
> Αλλά κάπου χάνεις τη "μπάλα" γιατί ενώ υπάρχουν κάποια σωστά πατήματα,
> τελικά καταλήγεις να φοβάσαι μη χάσεις την ελευθερία να κατεβάζεις με
> τα P2P ?? Οπότε για ποιά εναλλακτική ελευθερία μιλάμε ? Την ελευθερία
> διακίνησης copyrighted υλικού ?? Εκεί είναι το πρόβλημα ? :)

Έλα ρε συ, τα P2P τα ανέφερα μόνο παροδικά όταν ανέφερα και το
freenet. Ο φόβος μου φαίνεται ξεκάθαρα στην πρόταση που ξεκινάει "Δεν
ξέρω για εσάς..."

ΥΣ: Μην ξεχάσετε να διαβάσετε και το αρχικό άρθρο (Link στο τέλος).
Εκεί είναι όλο το ζουμί
--
"Whenever you get randomly killed, the simplest and most logical
solution is that it was probably ninja" - Occam's Katana