Ellhniko dhmosio & M$ & παραλογισμός

Leonidas Tsampros ltsampros at upnet.gr
Thu Feb 2 22:35:24 EET 2006

On Thu, Feb 02, 2006 at 08:41:31PM +0200, Jimmy Angelakos wrote:

> Επειδή πολλές φορές εμποδίζουν την πρόοδο της πληροφορικής (και της
> αγοράς) με μονοπωλιακές τακτικές και χωρίς να καινοτομούν.

> Μπα; Ξέρεις εσύ open source hardware routers να πάρω κανέναν;

Φυσικά και δεν γνωρίζω αν καυ υποθέτω ότι θα υπάρχουν για διάφορους
routers κάθε λογής firmwares. Το ζήτημα είναι γιατί να το κάνεις αυτό;

Δηλαδή δεν εμπιστεύσαι την εταιρία που σου δίνει ένα λειτουργικό
ουσιαστικά για έναν υπολογιστή ο οποίος είναι καραoptimized για routing
για χίλια δυο άλλα πράγματα τα οποία για να τα κάνεις με το linux (και
το κάθε linux) πρέπει να φτύσεις αίμα ;

Επίσης, ξέρω τα πλεονεκτήματα του opensource και μπορώ να σκεφτώ
αρκετά πραγματάκια στα οποία θα βοηθούσε κάτι τέτοιο. Αλλά το έχουμε
όντως ανάγκη αυτό που λες ;