Ellhniko dhmosio & M$

DJ Art djart at linux.gr
Thu Feb 2 19:11:46 EET 2006

On Thursday 02 February 2006 18:06, Michael Iatrou wrote:
> Ουφ, μια εταιρεία που έχει κατηγορηθεί και έχει κριθεί ένοχη για
> μονοπωλιακές πρακτικές δεν νομίζω ότι είναι αδόκιμο να τη
> χαρακτηρίσεις "ανήθικη".

Κάτι που σήμερα κρίνεται εντελώς μαλακία.

Αν εγώ βάλω ένα οποιοδήποτε "λειτουργικό" στο σύστημά μου, ΑΠΑΙΤΩ να
παίζει και mp3 και avi, και divx και xvid/theora/qt/mov/real και να
ανοίγει .zip/rar/.bz2/tar ........

και να έχει software για να παίζω DVD, pdf reader, organizer, sync με
συσκευές, network apps, games, utilities, admin tools, iChat, iMusic,
iVideo, iWC, iKanwTaPantaKaiSymferw, Kedw, Gekei, Xkaiparapera.

Όποιος στήνει ubuntu/suse/lala*-distro ή Mac OS X αντιλαμβάνεται πλήρως
πόσο καλό είναι να το στήνεις και να παίζει ("Just works" λένε στην
Apple).

Οπότε πάλι λάθος λάκο σκάψαμε γιατί πλέον δεν μπορώ να κατηγορήσω τη
Microsoft που εγκαθιστώ το λειτουργικό και θέλω άλλες 2 μέρες να το
φέρω σε λειτουργική κατάσταση για τις ανάγκες μου. Ξέρω πολύ καλά ότι
παραδόξως δεν φταίει η ίδια ....

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?