erwthsh gia to apt

basilis bts at the.forthnet.gr
Thu Feb 2 16:49:07 EET 2006

Neon Absentius wrote:

> Ναι.  Τα πακέτα πάνε πρώτα στο unstable και μετά από κάμποσο καιρό
> περνάνε στο testing.  Να τώρα που κοίταξα για το firefox δεν τόχουνε
> το 1.5 ακόμα στο testing.
>
> Γενικά αν το μηχάνημά σου είναι για προσωπική χρήση η συμβουλή μου
> είναι να βάλεις testing/unstable βασικά testing δλδ αλλά με την
> δυνατότητα να εγκαθιστάς πακέτα και από το unstable.

    Εγώ, πάντως, χωρίς να είμαι και πολύ πολύ σχετικός με το linux,
χρησιμοποιώ το unstable εδώ και τρία χρόνια σαν server στο σπίτι μου
χωρίς κανένα πρόβλημα. Απλά, κάνω πάντα manually dist upgrade, για να
προλάβω τους "πανικούς" που γίνονται πολύ πολύ σπάνια.. ;-)

    Τα πάντα δουλεύουν τέλεια χωρίς κανένα μα κανένα πρόβλημα.