Ελληνικά προβλήματα...

Markos Fragkakis fragakis at gmail.com
Thu Feb 2 13:57:55 EET 2006

Γειά χαρά!

Έχω βάλει ελληνικές γραμματοσειρές στο καινούριο μου Ubuntu ακολουθώντας
τις οδηγίες στο linux.gr
http://www.ergoway.gr/jkost/linuxmigration/quickref/install/greek.html.

Όλα παίζουν κανονικά εκτός από δύο περιπτώσεις:

1. Η γραμματοσειρά Microsoft Sans Serif δείχνει ένα τετραγωνάκι στη θέση
του κενού. (Δεν είδα άλλη γραμματοσειρά να το κάνει αυτό.)

2. Έχω πρόβλημα με τα ελληνικά filenames, βγαίνουν ερωτηματικά, ενώ έχω
φτιάξει το /etc/fstab. Ακολουθεί η γραμμή του εν λόγω partition:

/dev/hda3       /media/silo     vfat
defaults,codepage=737,iocharset=iso8859-7        0       0

Κοιτώντας λίγο ακόμα βρήκα οδηγίες γι αυτό στο linux.gr

http://members.hellug.gr/djart/articles/grlinux/grlinux-5.html

Οι ρυθμίσεις που αναφέρει για τον πυρινα που πρέπει να μπούν?

Ευχαριστώ,
Μάρκος

Υ.Γ. Πρώτη φορά παίζει όλο μου το hardware μετά από εγκατάσταση. ΚΑΙ το
wireless!!