Λινουξούδες

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Thu Feb 2 13:08:44 EET 2006

Giannis Papaioannou wrote:

> Gia thn syntriptikh pleiopsifia den exei shmasia ti einai,
> linux/windows/mac, gia tis gynaikes ola idia einai. Arkei na tous
> dei3eis akribws ti prepei na kanoun gia na ginei mia douleia. 8a ma8oun
> tyfla thn seira twn koumpiwn pou prepei na pathsoun kai auto 8a einai
> arketo. (Kalo einai na yparxei kai mia pasientza)

> Oute ki egw

Πέραν της πλάκας που [σχεδόν] πάντα καλή είναι, υπάρχει η τάση αυτού του
τύπου οι "όχι-και-τόσο-στα-σοβαρά" σχολιασμοί να γίνονται ημι-συνειδητές
στάσεις και να γενικεύονται σε ισοπεδωτικού τύπου σωβινιστικές
φιλοσοφίες. Και αυτό δε θα ήταν κατ' ανάγκη αρνητικό φαινόμενο, αν δεν
ήταν οι προλεχθείσες φιλοσοφίες τόσο κοντόφθαλμα απομακρυσμένες από την
πραγματικότητα...

Επειδή η προηγούμενη διατύπωση ενδέχεται να ήταν ασαφής για ένα μερίδιο
των συμμετεχόντων στη λίστα, το κάνω κέρματα: Αυτοσυγκράτησις, Αργείοι!

Α.