erwthsh gia to apt

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Wed Feb 1 22:58:46 EET 2006

Την 1/2/2006, Antonios Christofides <anthony at itia.ntua.gr> έγραψε:
> Vaggelis Tripolitakis wrote:
> > to firefox 1.5 sto ubuntu to ebala manually... mallon
> > prepei na kaneis kai esy to idio giati den eimai idiaitera sigouros
> > ean exei bgei se deb package...
>
> Ο αρχικός αποστολέας, απ' ό,τι κατάλαβα, έχει Debian stable, και ορθώς
> κατάλαβε ότι θα αποκτήσει καινούργιες εκδόσεις προγραμμάτων το 2007
> στην καλύτερη περίπτωση.  Τον ενημερώνω λοιπόν ότι μέχρι να βγει το
> Ubuntu είχαμε Debian testing, με ό,τι προβλήματα συνεπαγόταν αυτό.
> Τώρα έχουμε βάλει Ubuntu κι έχουμε την υγειά μας. Νέα έκδοση ubuntu
> βγαίνει τακτικά κάθε εξάμηνο.  Λοιπόν κι εγώ δεν ασχολούμαι να βάλω
> firefox 1.5, θα περιμένω ακόμα ένα μήνα.
>

> --

loipon to idio elega kai egw (oti brhka me to ubuntu thn hsyxia mou) ... OMWS
to firefox 1.0.7 pou exei to 5.10 einai panargo! Ebala to 1.5 kai
brhka thn ugeia mou...
to anaferoun epishs kai sta epishma wiki tou ubuntu...

kai gia tou logou to alh8es
<abstract url="http://https://wiki.ubuntu.com/FirefoxNewVersion"
piss_ricudis="on">
For some reason, the mozilla.com build of Firefox is significantly
faster than the default Ubuntu one. Firefox 1.5 is even faster, and
has many new features. These instructions lead you through installing
Firefox 1.5 final, but should also work for 1.0.7 or any other
version.
</abstract>

auto to ... for some reason... to latreyw :P

--
Evangelos J. Tripolitakis
Electronics & Computer Engineer, MSc
e-mail: vtripolitakis at gmail.com