DSL P2P kai gamming

Cephalon cephalon2005 at gmail.com
Wed Feb 1 17:53:41 EET 2006

Geia sas kai kalo mina,

Pedia exo to e3is provlima, exo ena slackware Linux sto spiti
pou to xrisimopio san gateway gia ta ipoloipa mixanimata tou
spitiou mou, ta opoia mirazontai mia DSL, epidi sto spiti apo
ta 5 PC's pou iparxoun dimiourgite arketo traffic logo DC++,
emule kai torrent kai epidi ego kai o sigatikos me ton opio meno
pezoume online games alla katevazoume kiolas apofasisame
kai valame mia 2i DSL mono gia gamming. I aporia mou einai
ginete na valo kai tis 2 DSL pano sto idio Gateway mixanima
mou kai ola ta paketa istoselidon kai P2P kai pigenoun apo
tin mia DSL kai ola ta paketou tou game na pigenoun stin ali
DSL apo opio PC kai an kathiso???

Euxaristo prokatavolika