NEW SITE FOR LINUX

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Wed Feb 1 21:35:08 EET 2006

Την 1/2/2006, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> έγραψε:
> Giannis Papadopoulos wrote:
> > Christos Ricudis wrote:
> >> Anarwtiemai an ekatse pote kanenas na ereynhsei sta sobara poso *pisw*
> >> exei krathsei th biomhxania logismikou kai thn en genei anaptyksh tou IT
> >> to gegonos oti oloi phdhksan sto treno poy eftiakse o Tim Berners Lee
> >> kai arxisan na xtizoun pylwnes ston atlantiko gia na ftiaksoun mia
> >> sidhrodromikh grammh Nea Yorkh - Londino, anti aplws na paroun ena
> >> aeroplano.
> >>
> >> Poy 8a hmastan twra an anti na ka8otan olos o kosmos na ftiaxnei "web
> >> applications", "web services", "rich clients" ktl ktl, ka8otan kai
> >> eftiaxne/ma8aine/aksiopoiouse prwtokolla, platformes kai ergaleia poy na
> >> lynoun to problhma me to swsto tropo.
> >>

> > Εφόσον το 90% των ανθρώπων που θα χειρίζονται υπολογιστές δεν θα έχουν
> > καμία με καμία σχέση με την πληροφορική, τότε δεν μπορείς να τους βάλεις
> > μπροστά σε μια κονσόλα χωρίς να τα κάνουν πάνω τους. Και το όποιο gui
> > προσφέρουν αυτοί οι νέοι clients, το ajax και το ariel, σίγουρα είναι
> > πολύ λιμπιστικό και ίσως να γλυτώσει κανείς τη ρημάδα την επιμόρφωση
> > (που στο βρόντο πάει συνήθως, αλλά τέλος πάντων).
> >
> > Γιατί σε πειράζει να υλοποιηθούν σωστά με XML, SOAP, Javascript κλπ; Και
> > ας τρέχουν από πίσω παπάδες....
> >
> To perimena oti kapoios 8a to epairne straba :)
>
> Ksanadiabase ti grafw. To www einai to la8os meros gia na anaptysseis
> efarmoges. To 8ema den einai na petaksoume ta gkouia[1] kai na
> ksanagyrisoume stis konsoles. To 8ema einai na ftiaxnoume
> remotely-accessible efarmoges se mia platforma anaptykshs
> remotely-accessible efarmogwn, kai oxi se mia platforma poy :
>
> Ftiaxthke kapote me skopo na mporeis na diabazeis selides keimenou me
> liges eikonoules kai hyperlinks

> Tou proste8hke mia minimal dynatothta user interactivity me th morfh
> forms kai kapoiwn basikotatwn GUI elements. Kapoios anwmalos eipe "Ax ti
> wraia, etsi mporoume na ftiaxoume applications"

ti antiproteineis ? protimas GTK? QT? .NET/JAVA? ti kako me to GUI twn browsers?
mia xara efarmoges mporeis na grapseis panw se browsers... kai opou
zorizoun ta pragmata yparxei h Java...

> Ela omws poy h platforma htan stateless. "A den peirazei 8a kanoyme
> state keeping me hidden form elements mexri na efeyre8oun ta cookies".
>
> Otan to apotelesma arxise na moiazei olo kai perissotero "gui-like"
> kapoios arxise na enoxleitai giati de mporouse na topo8ethsei ta
> elements ekei poy ta h8ele. Gennh8htw CSS

la8os ta CSS prwtosyzhth8hkan gurw sto 1993/4 kai o Timakos[V1] ta
eixe hdh ypopsh tou apo alles glwsses.

> "Ma", eipe mia mera kapoios, "to user interaction pou exoume etsi einai
> mia aplh proseggish aytou pou exoume se ena paradosiako GUI
> application". Kai eftiakse to AJAX.

megalo problhma einai oti to HTTP den einai asygxrono. kati paei na ginei me to
HTTPEvents alla to AJAX to prolabe... pantws gia allh xrhsh to ena, gia allh
xrhsh to allo

> ktl ktl ktl ktl, ad nauseum. Gia na mhn arxisw na milaw gia XSLT kai
> "XML programming", giati ponaei.

h filologos gunaika mou leei oti to swsto einai ad nauseam (to leei
kai to wikipedia to karatsekara)

to XSLT kai to XML programming den ponaei to dokimasa :P apla einai
oligon hli8io
pantws to XSLT exei arketh plaka... tipote omws san thn PL/SQL :P:P:P:P

> [1] Gkouia : Plh8yntikos ari8mos ths lekshs gkoui.

panta kaustikos kai efeuretikos :-) ... pou na nai arage ta ricudis
fortune cookies 2006?

> --
> Christos Ricudis                                ricudis at itc.auth.gr
> Systems Administrator                           +30-2310-998656
> IT Support Center
> Aristotle University of Thessaloniki, GREECE
>

> --

Apo th mikrh mou enasxolhsh me to 8ema parathrhsa oti megalo meros ths
agoras kineitai pros thn uio8ethsh tou REST to opoio xrhsimopoiei to amazon
web services, to flickr kai alla polla.

To kalo me to HTTP einai afenos oti pernaei ta firewalls opws eipan
kai oi ypoloipoi
alla akoma pio kalo einai oti mporeis na sthseis web apps
xrhsimopoiwntas thn hdh
yparxousa egatesthmenh, dokimasmenh kai anektikh se la8h(oxi kai toso
wres wres alla leme en genei)  texnologia twn web servers.

E3aleifetai to 8ema tou na asxoleitai o kosmos me to transport protocol kai auto
kanei pollous ... pistepse me para pollous xaroumenous...

Telos ti 8a proteines dhladh na douleuei o kosmos gia efarmoges over network ?
Ekei paei to pragma eite to 8eloume eite oxi. Ta PC 8a ginoun thin
clients (aka plynthria..). Den blepeis to XBOX 360? Teratwdhs
ypologistikh isxy gia xrhsh cyber cafetieras... O kosmos allazei eite
to 8eloume eite oxi... kai to problhma einai oti den
mporw egw kai esy na to alla3oume...o monos pou to ka8orizei einai h agora.- :-(

[V1] Tim Burners Lee ... deite epishs http://www.w3.org/Style/LieBos2e/history/
<abstract>
Style sheets in browsers were not an entirely new idea. The separation
of document structure from the document's layout had been a goal of
HTML from its inception in 1990. Tim Berners-Lee wrote his NeXT
browser/editor in such a way that he could determine the style with a
simple style sheet. However, he didn't publish the syntax for the
style sheets, considering it a matter for each browser to decide how
to best display pages to its users. Other browsers, including Pei
Wei's Viola (1992) and the Harmony browser (1993) ( The Hyper-G system
was one of the Web's early competitors) for the Hyper-G system had
comparable style languages.
</abstract>
--
Evangelos J. Tripolitakis