Ellhniko dhmosio & M$

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Wed Feb 1 17:39:09 EET 2006

On 2/1/06, Tom Diamond <thdiaman at inf.uth.gr> wrote:

> [OT] και [PS]: αλήθεια, κοπέλες που τους αρέσει το Linux πού βρίσκετε να
> πάω κι εγω;;;;;;;;;;;;;; :-P

Κυκλοφορούν σε μπαράκια, καφετέριες, ψωνίζουν στα μαγαζιά... Πολλές
κοπέλες κρύβουν μια λινουξού μέσα τους... Οι περισσότερες όμως δεν το
ξέρουν...

Η κοπέλα μου δεν είχε όταν τη γνώρισα ιδιαίτερη σχεση με
υπολογιστές... Άρχισα να της μιλάω για Ελεύθερο λογισμικό και εδω και
ένα χρόνο το pc της τρέχει μόνο linux (με τη δική μου συνδρομή) και το
προμοτάρει ένθερμα και στους γνωστούς της....

--
Konstantinos Togias
University Of Patras