Ellhniko dhmosio & M$

Nick Demou (enLogic) ndemou at enlogic.gr
Wed Feb 1 15:06:47 EET 2006

Antonios Christofides wrote:

> Δεύτερον, αντί να περιγελάμε την κυβέρνηση καλό θα ήταν να κάνουμε
> αυτοκριτική.  Δεν πρόκειται κανείς να βάλει Linux αν δεν του το πουν.
> Είπε κανένας από μας στην κυβέρνηση να βάλει Linux;

η κυβέρνηση μας, ως μέλλος της ΕΕ, επενδήει σοβαρά χρήματα σε μελέτες
για την χρήση ΕΛ/ΛΑΚ στο κράτος. Ας τις διαβάσει κιόλας.

η κυβέρνηση μας (ή η προηγούμενη... sorry αλλά τους μπερδευω αυτούς...
δεν ξέρω γιατί) έχει δεχτεί και επίσημα επερωτήσεις στη βουλή για τους
λόγους που δεν αξιοποιεί το ΕΛ/ΛΑΚ περισότερο

> Αν τους πρήζει
> συνέχεια η MS και δεν τους πρήζει κανένας άλλος, τι θέλετε να κάνει η
> κυβέρνηση;  Να μυρίσει τα νύχια της;

το linux δεν είναι κρημένο επειδή δεν αναρτήσαμε πανώ έξω από το
υπουργείο οικονομικών (είδαμε τι κερδίσανε κι αυτοί που αναρτήσανε)

η κυβέρνηση(εις) μας ξέρει(ουν) με λίγα λόγια πολύ καλά ότι ίσως υπάρχει
καλύτερη ενναλακτική αλλά δεν νοιάζετε να το ψάξει και πολύ (ωχ
αδελφέ... αφου δουλεύει κι αυτό που έχουμε τι θες τώρα)