Ellhniko dhmosio & M$

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Wed Feb 1 14:11:40 EET 2006

On 2/1/06, Antonios Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:

> [...]
> δεν ήταν έτσι δεν θα γίνονταν αυτές οι τρελές μάχες με τους media
> players.)
>
> Δεύτερον, αντί να περιγελάμε την κυβέρνηση καλό θα ήταν να κάνουμε
> αυτοκριτική.  Δεν πρόκειται κανείς να βάλει Linux αν δεν του το πουν.
> Είπε κανένας από μας στην κυβέρνηση να βάλει Linux;  Αν τους πρήζει
> συνέχεια η MS και δεν τους πρήζει κανένας άλλος, τι θέλετε να κάνει η
> κυβέρνηση;  Να μυρίσει τα νύχια της;
>
> (Όχι ότι δεν έχει τις ευθύνες της η κυβέρνηση και το σύστημα, αλλά το
> θέμα είναι τι ΕΜΕΙΣ μπορούμε να κάνουμε.)

Εν μέρη μπορεί να έχεις δίκιο. Ίσως υπάρχει άγνοια εναλλακτικών
λύσεων. Πιστεύω πως το πρόβλημα είναι ότι τα χρήματα που
διαπραγματεύεται ο εκάστοτε υπουργός δεν είναι δικά του, κι εφόσον
υπάρχουν αρκετά μπορεί να δώσει λίγα παραπάνω δεν χάθηκε κανένας. Αν
π.χ. η Ε.Ε. του πει ότι το budget είναι κάτω από X να δεις πως θα το
γυρίσει σε Linux, Open Office κτλ.
Απλά για την ώρα, δεν έχει λόγο να αλλάξει προμηθευτή :-)
btw. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα ;)

> --

Panagiotis