οι γερμανοί ξανάρχονται με ...ssh :)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Dec 22 15:43:02 EET 2006

On 2006-12-22 12:54, Dimitris Kalamaras <dimitris.kalamaras at compupress.gr> wrote:
> Καλησπέρα,
> έχω ένα πιθανό πρόβλημα με το ssh.

> Βλέπω στο /var/log/secure (δείτε παρακάτω) ότι κάποιος υπολογιστής από
> τη Γερμανία [...] προσπαθούσε χτες για καμιά ώρα να συνδεθεί με SSH με
> το PC μου. Στο router έχω ανοικτή μόνο την SSH πόρτα. Αναρωτιέμαι τι
> κάνει κανείς σε αυτές τις περιπτώσεις (πέραν των προσευχών ή του
> κλεισίματος της πόρτας);

Υπάρχουν διάφορες λύσεις:

  1. Κλείνεις το SSH access με firewall για όποιον δεν έρχεται από IP
     address ή IP range στο οποίο κινείσαι συνήθως εσύ.

  2. Απενεργοποιείς εντελώς το password-based authentication και
     χρησιμοποιείς μόνο SSH keys.

  3. Χρησιμοποιείς κάποιο από τα firewall-tracking scripts, για να
     κάνεις block για λίγη ώρα όποιον κάνει πολλά αποτυχημένα SSH
     attempts.