off topic: microsoft ME prokatalhpsh

george zakinthinos at freemail.gr
Fri Dec 22 14:08:29 EET 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Πάψε να αποδεικνύεις περίτρανα ότι είδα δίκιο.  Τι σχέση έχει η
> ικανότητα που έχεις ή όχι εσύ να σκέφτεσαι με το "φιλανθρωπικό"
> έργο της Μικρομαλακής;

μιας και επιασες μονος σου το προηγουμενο θα περιμενα οτι
θα επιανες και αυτο, *επιχειρηση* (κερδοσκοπικος οργανισμος)
προβαινει σε κοινωνικο εργο και προσλαμβανει ατομα με πολιτικη
εκπαιδευση , αφ´ενος αντιγραφει μεθοδους της κοινοτητας, αφ'ετερου
(και σημαντικοτερα) αποδεικνυει οτι η οποια επιχειρηση εχει πολιτικη
στοχευση και απλως το δειχνει οταν ερθει σε δυσκολη θεση, hint
στο καπιταλιστικο συστημα η επιχειρηση ειναι ουδετερη πολιτικα
απλως παραγει ενα καλο προιον διαμεσου του οποιου υποτιθεται
οτι συμβαλλει σε εναν καλυτερο κοσμο, εδω ομως βλεπουμε οτι
καπου υπαρχουν "κοινωνικες" τρυπες και καλειται μια εταιρια ( οριστε ?)
να τις καλυψει

και νταξει ρε παιδι μου ειμαι χαζος και δεν σκεφτομαι, εισαι
happy now?, αμα με θεωρεις χαζο γιατι ενοχλεισαι  ?

> Τι έχεις συνεισφέρει, λοιπόν, *ΕΣΥ* στο εργαστήρι;

δε σου λεω....

μιας και ειμαστε way-way-offff-topic τελος απο εμενα
(βλεπω λισταρχο)

γιωργος