exim4, ldap & nss (debian)

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Dec 21 14:59:13 EET 2006

Γεια σας,

έχω Debian sarge (και σύντομα etch) με exim4 και θέλω, όπως
καταλάβατε, αντί να παίρνει τα user names από το /etc/passwd να τα
παίρνει από ldap (εφόσον δεν υπάρχουν στο /etc/passwd - αν και ό,τι
υπάρχει στο /etc/passwd οφείλει μάλλον να είναι alias ή να μη δέχεται
email, αυτό όμως είναι λεπτομέρεια).  Θέλω, επίσης, να κάνω minimal
configuration changes στο Debian.

 1. Στα config files δεν μπορώ να βρω ποιο query type χρησιμοποιεί.
    Υποθέτω πως ή κάνει lsearch στο /etc/passwd ή χρησιμοποιεί το
    passwd query type.  Είναι default κάτι από αυτά; Αν δεν είναι, πού
    λέει το configuration ποιο query type είναι; (Χρησιμοποιώ split
    config).

 2. Νομίζω θα με βόλευε το passwd query type, γιατί χρησιμοποιεί
    getpwnam(), που χρησιμοποιεί nss, και επειδή ούτως ή άλλως θα
    configure το nss να χρησιμοποιεί ldap, δεν χρειάζεται να
    ξανακονφίγκουρ για το exim.

 3. Το exim-daemon-light υποστηρίζει το passwd query type;

--
Antonis Christofides
+30-2107722840 (work)