MySQL AUTO_INCREMENT question

Thomas Venieris mot at freemail.gr
Wed Dec 20 23:17:34 EET 2006

On Wednesday 20 December 2006 17:26, Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Υπάρχει κανένας τρόπος να μηδενίσω τον μετρητή του? Να του πω να
> ξαναξεκινήσει από το 1, να συμπληρώσει κανονικά τις τιμές μέχρι το 5 και
> μετά να συνεχίσει από το 11 και πάνω? Με άλλα λόγια, να εκμεταλλεύεται και
> τις τιμες κλειδιού που απελευθερώνω.

Το να χρησιμοποιήσεις το AUTO_INCREMENT γι' αυτό που θέλεις να κάνεις είναι
θεμελιωδώς λάθος. Το AUTO_INCREMENT πρέπει να το αφήνεις να κάνει την δουλειά
του όπως νομίζει εκείνο καλύτερα. Αν θέλεις να έχεις τον παραμικρό έλεγχο
στις τιμές που καταχωρούνται στο συγκεκριμένο πεδίο, κάντο όπως θέλεις εσύ,
όχι όπως θέλει η AUTO_INCREMENT.

Αν πάλι θέλεις να ξεκινήσεις από _άδειο_ πίνακα με αρίθμιση από το 1, νομίζω
πως ένα TRUNCATE TABLE <tablename> θα κάνει αυτό που θέλεις, και μάλιστα πολύ
γρήγορα.

Ελπίζω να βοήθησα.

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)