MySQL AUTO_INCREMENT question

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Wed Dec 20 20:27:57 EET 2006

Στις Τετάρτη 20 Δεκέμβριος 2006 17:52, ο/η Constantine Dokolas έγραψε:

> Αυτό που ζητάς δεν έχει νόημα σε καμμία RDBMS. Ο σκοπός αυτού του είδους
> πεδίου είναι να δίνει μοναδικές (για το συνδυασμό πίνακας/πεδίο)
> αυξανόμενες αριθμητικές τιμές. Το "μοναδικές" σημαίνει ότι δεν θα δώσει
> ποτέ την ίδια τιμή ξανά. Γι' αυτό και στη περίπτωση που χρησιμοποιούνται
> transactions παρατηρείται το φαινόμενο να χάνονται τιμές (συμβαίνει όταν
> έχει "καταχωρηθεί" εγγραφή που μετά αποσύρθηκε όταν έγινε ABORT το
> transaction).
>
> Συνήθως υπάρχει η δυνατότητα να δώσεις εσύ κάποια τιμή στον μετρητή για να
> [...]

Ένα βασικό νόημα αυτού που αναζητώ είναι το εξής: φτιάχνω την εφαρμογή μου σε
PHP, την δοκιμάζω με υποθετικές εγγραφές, κάνω debug, σβήνω μετά από το mysql
monitor τις εγγραφές αυτές, και θέλω ο μετρητής να επιστρέψει στο 1 για να
κάνω κι άλλες δοκιμες. Αν δεν υπάρχει κάποιος τρόπος γι'αυτό θα πρέπει να
κάνω DROP τους πίνακες και να τους ξαναφτιάξω...

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"