MySQL AUTO_INCREMENT question

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Wed Dec 20 20:24:34 EET 2006

Στις Τετάρτη 20 Δεκέμβριος 2006 17:54, ο/η nikos at hellug.gr έγραψε:
> δλδ αυτό δεν δούλεψε;
> ALTER TABLE data AUTO_INCREMENT=1;
> //νομίζω δεν χρειάζεται να του πεις σε ποιο πεδίο, αλλά το τοποθετεί
> κατευθείαν στο primary key
>
> γενικώς πάντως το AUTO_INCREMENT δεν παίζει μόνο στην CREATE TABLE

Η διατύπωση που μου βγάζει λάθος είναι η
ALTER TABLE data CHANGE data_ID data_ID INT NOT NULL PRIMARY KEY
AUTO_INCREMENT = 1;

Αυτό που λες εσύ, μου βγάζει "Query OK, 5 rows affected", όμως όταν κάνω
DESCRIBE data; δεν βλέπω την παραμικρή αλλαγή, ενώ κι οταν βάζω εγγραφές
συνεχίζει από κει που είχε μείνει, κι όχι από το 1 που του λέω εγώ.

Δλδ που αλλού παίζει η AUTO_INCREMENT?

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"