off topic: microsoft ME prokatalhpsh

Thomas Venieris mot at freemail.gr
Wed Dec 20 00:44:13 EET 2006

On Wednesday 20 December 2006 01:31, george wrote:
> http://www.microsoft.com/hellas/press/2006b/new_appointment_MS.mspx
>
> "Ο Νικόλας Γιατρομανωλάκης είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη
> Δημόσια Πολιτική από το J.F. Kennedy School of Government, του
> Πανεπιστημίου Harvard και πτυχίου Πολιτικών Επιστημών & Διεθνών Σχέσεων
> από το Πάντειο Πανεπιστήμιο. "

Ένα ρίγος διαπερνά το κουρασμένο μου κορμί, ένα ξαφνικό φούντωμα... Αρχίζω να
αγγίζω τον εαυτό μου σε απαγορευμένα σημεία, δειλά στην αρχή, σύντομα όμως με
μεγάλη ορμή και θέληση...

> http://www.microsoft.com/hellas/press/2006b/ekloges_2006.mspx
>
> "Την έκδοση των αποτελεσμάτων των Δημοτικών και Νομαρχιακών Εκλογών 2006
> θα υποστηρίξει η SingularLogic με την τεχνολογική υποστήριξη των
> εταιριών, HP, Microsoft και Cisco."

...με κινήσεις γρήγορες και σταθερές εκβιάζω την σάρκα μου κι εκείνη μου
ζητάει "κι άλλο, πιο γρήγορα"... Το πάθος και η ηδονή είναι αβάσταχτα...

> [...]
> μακροχρόνια άνεργοι και οι υποαπασχολούμενοι νέοι, οι μητέρες
> μονογονεϊκών οικογενειών αλλά και οι μετανάστες-πρόσφυγες.
>
> Το παγκόσμιο πρόγραμμα της Microsoft «UP - Απεριόριστες Δυνατότητες»
> (Unlimited Potential) ξεκίνησε το 2003 προσβλέποντας στη δημιουργία
> κοινωνικών και οικονομικών ευκαιριών που βελτιώνουν τη ζωή των ανθρώπων,
> μετασχηματίζουν τις τοπικές κοινωνίες και στηρίζουν τις τοπικές
> οικονομίες. Συγκεκριμένα, από τον Μάιο του 2003, η Microsoft έχει
> επενδύσει περισσότερα από 152 εκατομμύρια δολάρια στο πρόγραμμα UP σε 95
> χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. "

... και ξαφνικά, το παρανάλωμα του πάθους κορυφώνεται! Μια έκρηξη ξετινάζει
παντού τους πολύτιμους χυμούς μου... Ρέουν σαν χείμαρος πάνω στο εξουθενωμένο
μου κορμί... Ναι, υπάρχει θεός τελικά, και μόλις μου έδειξε το φώς....

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)