Πότε λέτε να το κάνετε να δουλέψει;

P. Christeas p_christ at hol.gr
Mon Dec 18 17:30:33 EET 2006

On Monday 18 December 2006 3:26 pm, you wrote:
> Σας ενημερώνουμε ότι γίνονται μεγάλες προσπάθειες να μειώσουμε στο ελάχιστο
> τη μη διαθεσιμότητας του συστήματος μας.
>
> Παραμένουμε στην διάθεσή σας για κάθε επιπλέον πληροφορία.

Δύο μήνες μετά, μου λέτε για τις μεγάλες, υπεράνθρωπες προσπάθειες που κάνει η
πολυπληθής επιστημονική ομάδα σας να κάνει το site συμβατό και λειτουργικό.
Πήρατε, όπως λέτε, και βραβείο γι' αυτόν τον άθλο σας.

Ερώτηση: εμένα γιατί μου πήρε 1 ώρα να βρώ το λάθος και να το διορθώσω;

http://w3schools.com/jsref/jsref_getYear.asp

(για τη λίστα: ξαναστέλνω το μήνυμα μόνο με το .diff συνημμένο, για να μήν
βγεί τεράστιο..)