Patras Linux User Group revival

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Dec 18 13:09:20 EET 2006

On 2006-12-17 22:02, Christoforos-Libanis Spyros <libanis at ceid.upatras.gr> wrote:
> Καλησπέρα
>
> Καθότι γράφω πρώτη φορά στην λίστα, οφείλω να συστηθώ. Ονομάζομαι
> Χριστόφορος-Λιβάνης Σπύρος και μόλις (επιτέλους) τελείωσα τη σχολή Μηχ
> Η/Υ και Πληροφορικής στην Πάτρα. Πριν από μερικές μέρες, στάλθηκαν
> μερικά mails στην plug at lists.hellug.gr με στόχο την ανασύσταση του
> Linux User Group στην Πάτρα.

Υπέροχα :-)

> Κανονίζεται ήδη δεύτερη συνάντηση για την Τρίτη στις 6.30 το απόγευμα
> στον ίδιο χώρο [2], και θα ήθελα να παρακαλέσω τα μέλη του Hellug που
> μένουν στην Πάτρα (για παράδειγμα Ιατρού, Κεραμίδα, Κυρίτση, με τους
> οποίους έχουμε γνωριστεί, αλλά και όλους όσους δεν γνωρίζω και
> θέλουν), να κάνουν ένα κόπο να έρθουν για να πουν από μια κουβέντα.

Ναι, βέβαια.  Αν δεν σας πειράζει που εγώ είμαι πλέον "κυρίως με τους
άλλους", εγώ θα προσπαθήσω να είμαι εκεί στις 18:30.  Πρόσφατα ήμουν σε
μια συνάντηση του Αλεξ. ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και θυμήθηκα πόσο πλάκα έχουν
οι συναντήσεις.  Μάλιστα κάποια παιδιά από τη Θεσσαλονίκη με ρωτούσαν
πότε θα κάνουμε κάτι αντίστοιχο (ημερίδα, mini-conference, κλπ) στην
Πάτρα, για να έρθουν βόλτα.

> [2] Οδός Βαλτετσίου, ανάμεσα από Καρόλου και παλίο Αρσάκειο. Ο χώρος
> είναι ένα παλίο σχολείο, επί της Βαλτετσίου ανάμεσα από Μαιζώνος και
> Κορίνθου, όπως κατεβαίνουμε από Κορίνθου, είναι μια πράσινη αυλόπορτα
> στο δεξί μας χέρι.

Στείλε μου, με προσωπικό mail, και κάποιο τηλέφωνο που θα μπορώ να σε
βρω.  Θα χρειαστεί, λογικά.