Lythike: slapd & scheduler

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Dec 14 15:40:24 EET 2006

Antonis Christofides wrote:
>  1. Τι πρέπει να κάνω για να μη σέρνεται ο slapd κάθε φορά που
>  κολλάνε δυο άσχετα processes; (όταν λέμε σέρνεται εννοούμε ότι αντί
>  να απαντήσει σε 0.1 δευτερόλεπτα απαντάει σε πάνω από 1 λεπτό - η
>  κατάσταση είναι πολύ χειρότερη απ' ό,τι στο άνω πείραμα, που
>  οφείλεται, πιθανολογώ, στο ότι ο slapd κάνει πολύ περισσότερα I/O
>  requests).
>
>  2. Γιατί όταν κολλάνε δύο άσχετα processes, μόνο ο slapd αρχίζει να
>  σέρνεται; Γιατί, π.χ., τα queries μου προς την postgresql
>  εξακολουθούν να λειτουργούν με λογική καθυστέρηση; Δεν κάνουν και
> [...]

Η απάντηση και στα δύο ήρθε από την openldap mailing list:

    You need to upgrade to OpenLDAP 2.3. There were a lot of
    gratuitous sched_yield() calls in OpenLDAP 2.2 that were removed
    in 2.3. These sched_yield() calls behave poorly with the scheduler
    in the Linux 2.6 kernel.

Έβαλα το 2.3.29 από το etch και δουλεύει τζιτζί.