off topic: microsoft XWRIS prokatalhpsh

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Wed Dec 13 11:14:03 EET 2006

Alexandros Kosiaris wrote:

> Οχι ακριβώς. Βλέπεις και οι εμποροι ναρκωτικών μία επιχείρηση που θέλει
> να βγάλει λεφτά είναι. Τι και αν πεθαίνουν άνθρωποι στον δρόμο.

Gi'ayto, to h8iko mas xreos ws linuxadwn einai na boh8hsoume na
pe8ainoun perissoteroi an8rwpoi, me akoma mikrotero kostos. Tropous gia
na to kataferoume ayto, 8a breite p.x. edw:
http://www.internetnews.com/dev-news/article.php/3567086 kai edw:
http://www.defenseindustrydaily.com/2006/02/us-army-purchases-5-linux-supercomputers-for-ti06-upgrades/index.php

Mporoume twra na afhsoume to thread na psofhsei?

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE