off topic: microsoft XWRIS prokatalhpsh

Giannis Papadopoulos giannis.papadopoulos at gmail.com
Wed Dec 13 01:14:56 EET 2006

On 12/12/06, Alexandros Kosiaris <alex at noc.ntua.gr> wrote:

> [...]

Οχι ακριβώς. Βλέπεις και οι εμποροι ναρκωτικών μία επιχείρηση που θέλει
> να βγάλει λεφτά είναι. Τι και αν πεθαίνουν άνθρωποι στον δρόμο. Οχι οτι
> έχει καμία σχέση (ελπίζω πάντα,ποτέ δεν ξέρεις) η Microsoft με
> ναρκωτικά. Είναι απλά ένα παράδειγμα για να καταλάβεις οτι δεν είναι
> μόνο να βγάζεις λεφτά αλλά να τα βγάζεις και δίκαια και χωρίς να
> διαλύεις την κοινωνία. Το δεύτερο δεν το κάνει η Microsoft το 1ο παίρνει
> πολύ νερό....

Όλες το ίδιο κάνουν - ακόμα και οι εταιρίες που στηρίζουν τα προϊόντα τους
στο Linux το ίδιο κάνουν. Ακόμα και εταιρίες που εμφανίζονται "ηθικές", δεν
ξέρω κατά πόσο θα συνεχίσουν να εμφανίζονται (βλ Canonical που ακόμα δεν έχω
καταλάβει τι θέλει να κάνει). Πρόσεχε όμως, το ουδέν μεμπτόν πηγαίνει για το
γεγονός ότι θέλουν να βγάλουν λεφτά. Δεν ηθικολογώ περί του πως θέλουν να τα
βγάλουν. Οπότε μην βιαστείς να με κατηγορήσεις ότι τους δικαιολογώ ή τους
υποστηρίζω (ή ακόμα χειρότερα ότι προσυλητίζω).

> Το ξέρεις οτι οι αγαθοέργιες στην Αμερική επιφέρουν φοροαπαλλαγή, και
> τεραστία μάλιστα ? Οχι για να μην νομίζεις οτι το κάνουνε για την ψυχή
> της μάνας τους. Και οχι μην μπλέκεις το ιδρυμα Bill & Melinda Gates με
> την Microsoft. Αλλο το ένα , άλλο το άλλο.

Φυσικά και το ξέρω. Εσύ όμως αγνοείς το γεγονός ότι άσχετα με το ανωτέρω
ίδρυμα, και η MS κάνει αγαθοεργίες. Και μάλιστα πληρώνει τους υπαλλήλους της
για να κάνουν εθελοντική εργασία.

> Το "η MS είναι κακιά και όλες οι άλλες καλές" το λένε τα 13χρόνα και
> όσοι δεν έχουν όρεξη για σοβαρή κουβέντα. Εάν με αυτούς συνομιλείς και
> αυτούς θεωρείς γραφικούς τότε κοίτα λίγο γύρω... Υπάρχουν και πολλοί
> άλλοι...

Και όμως, ακόμα και οι ενήλικοι δεν θέλουν να δουν ότι δεν μπορείς να μισείς
μια εταιρία. Μπορείς μόνον να μη σου αρέσουν τα προϊόντα. Το ύφος του OP δεν
μου θυμίζει αγανάκτηση πάντως, παρά μίσος.

Α και επιλογές είχες πάντα έναντι της MS. Απλά εκείνη κάνει ότι μπορεί
> για να τις περιορίσει με όχι πάντα τόσο θεμιτούς τρόπους.

Δεκτόν. Απλώς τώρα το Linux είναι πιο mainstream και μπορεί εύκολα κάποιος
να κάνει την μετάβαση.