off topic: microsoft XWRIS prokatalhpsh

Giannis Papadopoulos giannis.papadopoulos at gmail.com
Tue Dec 12 23:29:05 EET 2006

On 12/12/06, Nick Demou <ndemou at gmail.com> wrote:

> Λίγος σεβασμός δεν βλάπτει.
> Σε λίγο θα μας βρίζεις την μάνα και προσθέτοντας ένα :P θα προσπαθείς
> να πείσεις κι εμάς και τον εαυτό σου ότι πρόκειται για χιούμορ.

Σκόπος μου δεν ήταν να προσβάλλω. Απολλογούμαι αν σε πείραξε τόσο το σχόλιό
μου. Ούτε μανάδες συνήθιζω να βρίζω, ούτε τίποτα. Σπανίως βρίζω και στον
γραπτό λόγο μάλιστα.

Γεγονός είναι όμως ότι είναι μια επιχειρήση που προσπαθεί να βγάλει λεφτά
(ουδέν μεμπτόν). Το πόσα βγάζει δεν την κάνει ούτε κακή ούτε καλή - αν
μπορούσαν όλες οι εταιρίες να έβγαζαν τα λεφτά της MS να είσαι σίγουρος ότι
θα το έκαναν και θα κοιμόντουσαν και ήσυχοι όλοι.

Και επιπλέον, παραβλέπεις τα εκατομμύρια που ρίχνει στην έρευνα, τα χρήματα
που σπαταλά σε localization των προϊόντων της (άσχετο αν τρώει μηνύσεις από
τους εκάστοτε ιθαγενείς) και χίλια δυο άλλα. Τέλος, σπαταλώνται και χρήματα
σε κάτι που δεν το έχω δει σε άλλη εταιρία: οι υπάλληλοι που προσφέρουν
εθελοντική εργασία σε κοινωφελείς σκοπούς, πληρώνονται από την MS και αυτή η
εργασία θεωρείται σαν κανονική εργασία στην εταιρία.

Ας αφήσουμε στην άκρη την εμπάθεια έναντι εταιριών. Το "η MS είναι κακιά και
όλες οι άλλες καλές" καταντά πολύ γραφικό πλέον. Δεν σου αρέσουν τα προϊόντα
της; Μην τα παίρνεις. Έχεις επιλογή πλέον.