usb printer on router

Aris Koxaras akox1 at internet.gr
Mon Dec 11 12:06:27 EET 2006

dimitris makarigakis wrote:
> Γεια σας.Θα ηθελα να ρωτησω εαν ειναι δυνατον να δουλεψει ενας usb
> εκτυπωτης συνδεδεμενος στη usb printer πορτα ενος adsl modem router.
> Εχω εγκατεστημενο το ubuntu 6.10  με beryl.Ο εκτυπωτης δουλευει
> κανονικα οταν τον εχω συνδεμενο σε usb θυρα στον υπολογιστη.
> Ευχαριστω Δημητρης.

> Χρησιμοποιείτε Yahoo!
> Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την
> καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
> http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr

Αν το adsl modem σου έχει ενσωματωμένο print server (π.χ. US robotics
9108) και ο Print server υποστηρίζει τον εκτυπωτή σου τότε γίνεται να
δουλέψει μέσα από το Linux. Θα πρέπει να παίξεις με το πρωτόκολλο IPP
και το cups. Δεν ξέρω τις ubuntu specific ρυθμίσεις αλλά φαντάζομαι θα
γίνεται και μέσα από γραφικό interface.

Αρης