Εναλλαγή αγγλικού-ελληνικού πληκτρολογίου στο Suse 10.1

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Fri Dec 8 20:03:38 EET 2006

On Friday 08 December 2006 16:14, dimtsamail-mobile at yahoo.gr wrote:
> Χαίρετε,
>   ως νέο μέλος και χρήστη linux παρακαλώ να με αντιμετωπίσετε επιεικώς και
> να μου απαντήσετε με πιο τρόπο μπορώ να χειρίζομαι την ενναλαγή της γλώσσας
> στο πληκτρολόγιο. Στα XP το default είναι αριστερό ALT-SHIFT.

Η λύση δίνεται ως συνήθως από το HOWTO του djart:
http://members.hellug.gr/djart/grlinux.html

Πιο συγκεκριμένα, είτε ψάχνεις μέσα στα μενού της διανομής σου για κάτι που θα
λέει "εναλλαγή πληκτρολογίου" και το ενεργοποιείς για Ελληνικά και Αγγλικά, ή
το κάνεις με τον πιο βάρβαρο αλλά αξιόπιστο τρόπο που περιγράφεται με
γλαφυρότατο τρόπο εδώ: http://members.hellug.gr/djart/grlinux-3.html#ss3.1 -
εν ολίγοις φτιάχνοντας τα παρακάτω στο InputDevice section, Driver kdb του
αρχείου /etc/X11/xorg.conf:

Section "InputDevice"
        Identifier      "Generic Keyboard"
        Driver          "kbd"
        Option          "CoreKeyboard"
        Option          "XkbRules"      "xorg"
        Option          "XkbModel"      "pc101"
        Option          "XkbLayout"     "us,gr"
        Option          "XkbOptions"    "grp:alt_shift_toggle"
        Option          "XkbVariant"    "basic,extended"
EndSection

Αν κάτι δε πάει καλά, πες μας ακριβώς τι κάνεις και τι βλέπεις ώστε να
βοηθήσουμε περαιτέρω.

-A