Wildly off-topic [was: Koyponia Suse apo th microsoft?]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Dec 8 17:09:24 EET 2006

On 2006-12-08 13:14, Jimmy Angelakos <vyruss at hellug.gr> wrote:

> Δεν έχω πρόβλημα με την ελαφρά δυσλεξία σου! Απλά επεσήμανα την ειρωνία
> του να σε διορθώνει ο charon με δικό του λάθος και γύρισε το thread σε
> πολεμική για την εξέλιξη των γλωσσών :)

1. Δεν υπάρχει 'charon'.  Ούτε κουτάλι :P

2. Το thread θα μπορούσε να τελειώσει με ένα μήνυμα από τον Jimmy
Angelakos που έλεγε:

    "Παρεμπιπτόντως, το 'παρεμπιπτόντως' βγαίνει από το 'εμπίπτω'.
    Πλάκα δεν έχει που ακόμα ισχύει το παλιό καλό ρητό του USENET
    που λέει ότι αν πας να διορθώσεις ορθογραφικά σε posts, είναι
    σίγουρο ότι θα κάνεις κι εσύ μερικά στην διόρθωση;"

Με τρομάζετε μερικές φορές :P

- gker