Aporw

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Dec 6 13:08:05 EET 2006

Την 6/12/2006, rouvas at di.uoa.gr <rouvas at di.uoa.gr> έγραψε:
> [... snip ...]
>

> Oi an8ropoi me ta computer asxoliountai. Computer trone, computer xezoun.
> Ti 8es na poun? "as ftiaksoume ta nosokomia tis tade xoras?" Afta einai

σωστό αυτό

> protoboulies ton leftadon. Pou einai o Bill Gates, o Larry Elisson, o
> Steve Jobs kai oi loipoi? Endiaferontai gia PR mono, san tin Madonna kai

χμμ αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς σε αυτό το σημείο ο Bill Gates έχει
κάνει αλματώδη πρόοδο με δισεκατομύρια δωρεές (και ειδηκά σε χώρες του
τρίτου κόσμου αν θημάμε καλά).

Βέβαια στο σοβαρό ερώτημα του κάτα πόσο αυτό δήχνει πόσο νοιάζετε ή
πόσα του περισευουν και άλλες λεπτομέρειες για την ψυχολογία του
μεσήλικα δυσεκατομυριούχου που ξαφνικά ορμάει στο φιλανθρωπικό έργο
δεν έχω έτοιμες απαντήσεις. Πάντος η καλή πράξη πρέπει να
αναγνωριστεί.