Re: find + grep για απαιτητικούς...τεμπέληδες

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Dec 6 12:10:50 EET 2006

Την 6/12/2006, Panos Prokopiou <pprok at bistromathics.org> έγραψε:
> [...]
>
> Και κάτι ακόμα προς το Νίκο που ξεκίνησε το θέμα. Χρόνια πολλά ;-)
> Και αυτό που εσύ αντιλαμβάνεσαι ως "ΚΑΙ αυτό ΚΑΙ το άλλο" στον χώρο της
> πληροφορικής λέγεται απλά ΚΑΙ δλδ "αυτό ΚΑΙ το άλλο".
>
> και για να μην προτρέξεις το "αυτό 'Η το άλλο" σημαίνει "αυτό 'Η/ΚΑΙ το άλλο",
> το "'Η αυτό 'Η το άλλο" εκφράζεται από το XOR (το προφέρουμε ξορ, τυπικά
> eXclusive OR"

τι μου θύμισες τώρα... περίπου 20 χρόνια πριν που διάβαζα στα κλεφτά
τα βιβλία ενός θείου μου μαθηματικού που έκανε ειδηκότητα στην
πληροφορική. Πριν ακόμα γράψω παιδικά παιχνιδια σε basic σε χαρτί
γιατι δεν είχα πρόσβαση σε Η/Υ, πριν ποιάσω για πρώτη φορά BBC στο
computer club, πριν αγοράσω 2-3 χρόνια μετά τον πρώτο μου Η/Υ (έναν
acorn electron) και πριν γράψω δεκάδες ή ίσως εκατοντάδες χιλιάδες
γραμμές κώδικα  (ποιος μετράει πια) σε δεκάδες γλώσσες προγραμματισμού
από 6502 assembly ως python

:-) οι παρεξηγήσεις είναι αναμενόμενες και τα χρόνια πολλά ευπρόσδεκτα :-)