Απ: find + grep για απαιτητικούς...τεμπέληδες

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Dec 6 00:40:58 EET 2006

Την 6/12/2006, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:
[...]
> Δεν ξέρω για επιδόσεις, αλλά είναι σίγουρα πιο σωστό :)

οι διαφορά σε επιδόσεις είναι τόσο πιο μεγάλη όσο πιο μεγάλα είναι τα
αρχεία και όσο πιο σπάνιο είναι το ΧΧΧ γιατί κάνει grep όλο το κείμενο
για free ΜΟΝΟΝ εφόσον βρεί ΧΧΧ στις πρώτες 50 γραμμές

Αν πχ. ψάχνεις ένα mailbox με 6000 emails για ¨ενα που έλαβες από
χχχ@υυυ.ζζ το οποιο είχε κάπου στο body "λαλα" όπως στην περίπτωση που
ήταν η αφορμή για αυτο το thread η διαφορά είναι τεράστια