Απ: provlima se bash scripting

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Dec 6 00:10:29 EET 2006

Την 5/12/2006, Michael Iatrou <iatrou at serverhive.com> έγραψε:

> Στα περισσότερα Σύγχρονα Λειτουργικά Συστήματα(ΤΜ) το `.' είναι στο PATH των
> χρηστών (όχι του root). Άρα, όχι, το `./' δεν χρειάζεται

αφού ΔΕΝ ισχύει σε όλα τα Σύγχρονα Λειτουργικά Συστήματα(ΤΜ) τότε γιατί καταλήγεις "άρα, όχι, το './' δεν χρειάζεται"??? Syntax error?

> (hint: δεν κάνει
> κανείς πειράματα με κώδικα του Ρικούδη ως root, έχω ολόκληρη συλλογή από

και απο που συμπερανες ότι κάνω πειράματα ως root?

> ...Γενικότερα, πριν σπεύσεις να διορθώσεις τον Ρικούδη, σου
> προτείνω να το σκέφτεσαι λίγο παραπάνω, η πιθανότητα να έχεις εσύ δίκιο
> είναι μικρότερη απ' αυτή του να κερδίσεις το ΛΟΤΤΟ.

συγνώμη που ΝΟΜΙΣΕΣ ότι θίξαμε το προγραμματιστικό σου ίνδαλμα αλλά πάντως δεν το'χαμε σκοπό  - όσο για την πιθανότητα να εχω λάθος την έχω σοβαρά υπόψη ούτως ή άλλως

> Δεν είναι μόνο ότι κάνεις το aspell να σηκώσει load σε Core Duo, είναι ότι
> καταφέρνεις να έχεις περισσότερες ανακρίβειες από ολόκληρες γραμμές
> κειμένου.
> [...και ακολουθούν άλλα εξίσου ευγενικά...]

από δω και περα δεν έχει νόημα να διαφωνήσω μαζι σου. Μάλλον σου έθιξα κάποιο άλλο Ανώτερο Πρότυπο και δεν υπάρχει περίπτωση συγχώρεσης