Απ: find + grep για απαιτητικούς...τεμπέληδες

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Dec 5 23:09:26 EET 2006

Την 5/12/2006, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:

> Πρέπει να μάθεις απέξω κι ανακατωτά το shell:

:-)

>     find somepath/ -mtime 7d -or -mtime 6d -or -mtime 5d \
>         -or -mtime 4d ... | \
>     while read file ; do
>         xxxflag=$(head -50 "${file}" | grep -q "XXX")
>         freeflag=$(grep "free" "${file}")
>         if test ${xxxflag} -eq 0 && test ${freeflag} -eq 0 ; then
> 	    echo "${file}"
> 	fi
>     done

το κακό με αυτά τα scripts είναι ότι είναι τόσο ευκολο να πω "Α! ναι
μωρε! αυτό είναι" ΑΦΟΤΟΥ τα δω έτοιμα (ακόμα και παρατηρήσεις για
βελτιώσεις μπορώ να σου κάνω) αλλά μου πέρνει μερικά λεπτά για να
γράψω κάτι αντίστοιχο (αντίθετα με το μισό λεπτό που περνει σε έναν
πεπειραμένο και δεν θα είναι τόσο πυκνό και απλό). Είναι τόσες
λεπτομέρειες κρυμένες σε αυτές τις γραμμές τις οποίες δεν έχω στο
μυαλό μου ανα πάσα στιγμή και πρέπει να κάνω Lookup σε man/doc/google.
Φταίει και που γράφω ένα script κάθε μήνα. Ίσως φταίει και που είμαι
too old for yet another programming language and too young to die
(ίσως και η έκθεση σε ατμους μολύβδου και κασίτερου να έχει κάψει
κάμποσους νευρώνες :-).