find + grep για απαιτητικούς...τεμπέληδες

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Dec 5 21:41:59 EET 2006

μια φορά το μήνα τουλάχιστον θα χρειαστεί να κάνω μια αναζήτηση
"προχωρημένη" για τις ταπεινές μου γνώσεις bash. Π.χ.:

ψάχνω για αρχεία των τελευταίων 7 ημερών που
   ΚΑΙ έχουν στις πρώτες 50 γραμμές την λέξη "ΧΧΧ"
   ΚΑΙ έχουν οπουδήποτε την λέξη "free"
(οι λέξεις στην τύχη :-)

εν τέλη με ένα συνδιασμό find -exec, κάποιου πρόχειρου Script και αν
είμαι άτυχος και κανενός temp αρχείου πάντα κάνω την δουλειά μου αλλά
το όλο εγχείρημα μου πέρνει αρκετή ώρα (είμαι ξεχασιάρης γέρος και
ανοίγω την man page του find και του grep και το bash scripting how-to
κάθε μα κάθε φορά*)

γνωρίζει κανείς κάποια console based* εναλακτική πρόταση ή ΠΡΕΠΕΙ να
μάθω απ'έξω κι ανακατοτά το shell?