evdev module not loading

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Dec 5 18:28:11 EET 2006

On 2006-12-05 10:39, George Iordanou <george at iordanou.org> wrote:
> Ερώτηση: Τι είναι καλύτερο, να είναι integrated στον πυρήνα ή να
> γίνεται load σαν module;

Αν εξαιρέσεις τα λίγα πράγματα που χρειάζεται *οπωσδήποτε* ο πυρήνας για
να κάνει boot, τα άλλα μπορείς άνετα να τα χρησιμοποιήσεις ως modules.

Δε θα 'πρεπε να υπάρχει, τουλάχιστον από λειτουργικότητας, κάποια διαφορά.

Εγώ, από την άλλη, ξεκινάω συνήθως από το generic πυρήνα, βγάζω ότι δεν
έχω στο συγκεκριμένο μηχάνημα, προσθέτω ότι ξέρω ότι θα χρησιμοποιώ
αρκετά συχνά (κάρτες δικτύου, NFS, κλπ.) και αφήνω όλα τα άλλα ως modules.