X remote connection

Yannis Exidaridis jexi at noc.uoa.gr
Tue Dec 5 16:14:02 EET 2006

Apostolos Manolitzas wrote:

> Καλησπέρα σε όλους,
>
> έχω το εξής πρόβλημα. Έστεισα πρόσφατα ένα σύστημα με Fedora Core 6,
> και όταν συνδέομαι σε ένα άλλο μηχάνημα δεν μπορεί να σηκώσει remote X
> session.
> Το άλλο μηχάνημα είναι redhat 7.2 , αλλά σίγουρα παίζει με Χ sessions.
> Συνδέομαι με ssh apo at pclinux -X  και λέει οτι δεν μπορεί να ανοίξει
> display στο fedora6:0.
> Δοκίμασα με ssh -Y , και telnet, export DISPLAY="fedora6:0.0", χωρίς
> αποτέλεσμα.
> Ταυτόχρονα έβαλα και xhost +pclinux. Πάλι τίποτα.

> [...]

	Στο Fedora Core 6 απο default τα X δεν ακουνε σε tcp connections. (για
αυτό και το --nolisten)
Για να το αλλάξεις τρέξε gdmsetup (αν θυμάμαι καλά) και ψαξε στα
security settings. θα βρεις την επιλογή
"Deny Tcp connections... "

	Πάντως με ssh -X στο fedora δεν θα πρέπει να έχεις πρόβλημα. Με το
παραπάνω που αναφέρω θα παίξει το xhost + κ.λπ κ.λπ.

Τα έχω δοκιμάσει και τα δύο.

Γιάννης