Re: Ελληνικό κείμενο σε latex: Σφάλμα στην αντιγραφή κειμένου από το παραγόμενο pdf.

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Thu Aug 31 19:20:36 EEST 2006

On 8/31/06, No No <nono.231 at gmail.com> wrote:
> Από όσο το είχα ψάξει αυτή είναι η φυσιολογική συμπριφορά. Το κείμενο
> www.image.ece.ntua.gr/papers/409.pdf   δεν είναι γραμμένο
> με Tex. Η διαφορά τους είναι τα fonts. Το κείμενο 409.pdf έχει truetype
> fonts, ενώ το test.pdf έχει type 3. Γιαυτό έχει και το δεύτερο έχει τόσο
> ωραία γραμματοσειρά. Άν μάλιστα βάλεις στο αρχείο Tex  το "Ta teleuta'ia
> qr'onia 'eqei shmeiwje'i" θα σου δώσει στο dvi και στο pdf την φράση "Τα
> τελευταία χρόνια έχει σημειωθεί". Προφανώς είναι ο τρόπος που τα αποθηκεύει.
>
> 2006/8/31, Konstantinos Togias <ktogias at math.upatras.gr>:

> [...]

Έτσι όμως είναι αδύνατο να κάνει κάποιος search στο test.pdf ή να
εξάγει με κάποιο τρόπο το κείμενο. Επειδή έχω γράψει τη διπλωματική
μου με αυτό τον τρόπο, φοβάμαι μην μου την πούνε που δεν θα μπορούν
από το pdf που τους έστειλα να εξάγουν κείμενο ή να κάνουν ένα search
(και ακόμα χειρότερα μη μου πουν οτι το θέλουν σε κανένα .doc).

--
Konstantinos Togias
University Of Patras