Sharp Zaurus C3200

Nikolaos Ladis ndladis at otenet.gr
Wed Aug 30 09:52:04 EEST 2006

Kalimera,

To eho dei eksonihistika.

Distihos  apo ta reviews pou eho dei alla kai apo to manual pou diavasa,  den
fainetai na ipostirizei smtp auth se CRAM-MD5 i DIGEST-MD5 pou einai
aparaitito.

Epeita den tou aresei na pliktrologei pano stin othoni :-))
Ta connectivity options pou ehei pantos einai megalo atou gia PDA. Ean
ekselihthei kai allo tha ginei anarpasto.

Nikos Ladis