Sharp Zaurus C3200

Nikolaos Ladis ndladis at otenet.gr
Wed Aug 30 09:31:44 EEST 2006

Kalimera,

Etsi pou to perigrafeis anti na to parei aftos, me vlepo na to pairno ego!

Eriksa mia matia sto openZaurus kai dihnei poli endiaferon. syn tois allois
idi vrika oti hreiazetai gia na kanei tin douleia tou kai oxi mono. To
interface tha ton volepsei mia kai moiazei poli me to KDE pou kserei na
hrisimopoiei.

Krima mono pou den mpoto na vro to C3100. 4GB HD apo 6GB den einai megali
diafora praktika, alla stin timi einai.

Efharisto gia to feedback itan diafotistiko.

Nikos Ladis