selinux

Antonios Anastasiadis antonakis at gmail.com
Tue Aug 29 22:53:29 EEST 2006

On 8/29/06, Panagiotis Atmatzidis <p.atmatzidis at gmail.com> wrote:
> Πολύ όμορφα, όμως τα easy Gui's συνήθως αυξάνουν το abstraction level.
> Κι έτσι πάμε σε ένα πολύ γενικό configuration όταν αυτό που συνήθως
> θέλουμε είναι διαφορετικό configuration ανα host. Το ίδιο ισχύει και για
> τις διανομές, αλλιώς είναι μια slackware/gentoo/crux κι αλλιώς μια
> Mandriva/SuSe/Fedora.

συμφωνώ όσον αφορά τα guis κλπ αλλά όταν θές να δείς κάτι πώς δουλεύει
και να πάρεις μια ιδέα γενικότερα δέν βουτάς στα βαθιά κατευθείαν
(τουλάχιστον έτσι πιστεύω). Θέλω να αποφύγω να στήσω ένα selinux
σύστημα με το χέρι μόνο και μόνο για να καταλάβω μετά οτι δέν
μ'αρέσει/δέ μου κάνει κλπ.

On 8/29/06, Panagiotis Atmatzidis <p.atmatzidis at gmail.com> wrote:
> (...)πράγμα που κάνει πολύ πιο πετυχημένα το OpenBSD για παράδειγμα.

συμφωνώ, χρησιμοποιώ openbsd και μπορώ να πώ οτι μ'άρεσε η απλότητά
του (και το οτι είναι όμορφα ρυθμισμένο εξαρχής πχ chrooted apache).
Kαι το systrace επίσης. Ομως θέλω κάποια στιγμή κάποια πραγματάκια
παραπάνω (virtualization ας πούμε) τα οποία δέν μπορώ να τα βρώ
εκεί...

Στο κάτω κάτω το κόβω να εγκαθιστώ ένα linuxακι με μερικά xen/openvz
machines και κατόπιν να το ρετουσάρω όσο καλύτερα μπορώ, είτε με
selinux είτε με κάτι άλλο.

thanks για το thread.