Κονσολοπροβλημα

DJ Art djart at linux.gr
Tue Aug 29 17:19:12 EEST 2006

On Tuesday 29 August 2006 15:57, Palatinus wrote:
> Καλο υπολοιπο καλοκαιρι και φθινοπωρο σε ολους
>
> η κονσολα 1, δηλαδη αυτη με την οποια συνδεομαστε στο
> συστημα στην αρχη, δειχνει παραμορφωμενα ανσι γραφικα
> (στο midnight commander). Επισης ειναι η μονη κονσολα
> που μπορει να προβαλει ελληνικους χαρακτηρες.
>
> ΠΑραδοξως οι υπολοιπες κονσολες τα δειχνουν ολα
> κανονικα, αλλα δεν προβαλλουν ελληνικα με καμια δυναμη
>
> Αυτο ισχυει και οταν συνδεομαι ως χρηστης και ως
> υπερχρηστεης οποτε δεν εχουν ρολο οι προσωπικες
> μεταβλητες περιβαλλοντος
>
> Εχω Ντεμπιαν 3.1 σε παλιο υπολογιστη Πεντιουμ

Ακριβώς.

Η κονσόλα 1 έχει ρυθμιστεί με το iso-8859-7 font(map) και για αυτό
λείπουν (ή είναι σε άλλη θέση) οι ASCII/ANSI χαρακτήρες που θέλει ο mc
για να προβάλει, ενώ όλες οι άλλες κονσόλες δουλεύουν μια χαρά (ως
ascii).

Δε γνωρίζω τρόπο να λύνεται αυτό με configuration στον mc (βέβαια, δεν
το έχω ψάξει και ιδιαίτερα), αλλά κάτι μου λέει πως δεν υπάρχει. ΕΚΤΟΣ
ΑΝ έχεις όρεξη να το ψάξεις σε μεγάλο βάθος με σκοπό να φτιάξεις patch
για τον mc (?)

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?