selinux

Kostas Boukouvalas quantis at hellug.gr
Tue Aug 29 15:49:39 EEST 2006

Christos Ricudis wrote:
> To sigouro einai oti ola ayta mas dhmiourgoun mia poly eyxaristh
> psyxologia asfaleias. Alla emena giati kati eksakolou8ei na mh m'aresei
> ka8olou ?

Giati akrivos, parolo pou dimiourgoun eyxaristh psyxologia asfaleias
ston ergasiako xwro - otan vriskomaste s' auton k mporoume ana pasa
stigmi na epemvoume - mas dimiourgoun psyxologia anasfaleias otan
feugoume apo to xwro ergasias k exoume sto mualo mas an ola synexizoun
na douleuoun roloi para thn apousia mas. Einai opos oi pyrgoi sthn ammo
pou kaname mikroi. Oso eimastan mprosta k ton kamarwname ton pyrgo den
anisixousame. Otan omos feygame to apogeuma apo tin paralia den
mporousame na koimithoume mipos kapoios paei katalathos - h epithdes -
to vrady enw leipoume k ton katastrepsei.

Ithiko didagma: Ena computer room den exei megalh diafora apo pyrgous
sthn ammo.

;-)